Majlis Tahlil Dan Doa Selamat

List Of Majlis Tahlil Dan Doa Selamat References. Majlis yaasin, tahlil, dan doa selamat 24 oktober 2022. 23 september 2022 / 26 safar 1444hhari:

Majlis Bacaan Yassin, Tahlil dan Doa Selamat Keputeraan Tuanku Muhriz
Majlis Bacaan Yassin, Tahlil dan Doa Selamat Keputeraan Tuanku Muhriz from www.youtube.com

Seorang ustaz (ars) atau imam yang akan memimpin majlis anda. Majlis tahlil dan doa selamat. Contextual translation of majlis doa selamat dan tahlil into english.

0 Views, 14 Likes, 3 Loves, 21 Comments, 12 Shares, Facebook Watch Videos From Ustaz Haji Faliq Fauzi:


Dianjurkan mengadakan majlis bacaan tahlil dan doa arwah sebagai menghadiahkan pahalanya kepada si mati. Kartu nama di ceko dan juga hungaria 90 mm x 50 mm. Doa selamat untuk yang baru berpindah ke.

8 November 2014, Masa :


Kenduri kesyukuran ini adalah sempena : Majlis bacaan yaasin tahlil doa selamat dan pertunangan ina. Doa selamat ini boleh dibaca pada majlis kesyukuran atau sebelum memulakan sesuatu program.

Yang Akan Diadakan Seperti Berikut :


Doa selamat adalah salah satu doa yang selalu kita adakan sebelum berlangsungnya sesuatu majlis kesyukuran atau program keagamaan. No 3, lorong damai 3, taman kurau. Sabtu, 12.00 tengahari (jamuan) alamat :

23 September 2022 / 26 Safar 1444Hhari:


English, recital, rujukan, bacaan yasin, wedding feast. Contextual translation of majlis doa selamat dan tahlil into english. Seorang ustaz (ars) atau imam yang akan memimpin majlis anda.

Doa Ini Juga Boleh Dijadikan.


Majlis tahlil dan doa selamat. 26 ogos 2022 / 28 muharam 1444hhari: Majlis bacaan yasin, tahlil dan doa selamat anjuran pusat.

Belum ada Komentar untuk "Majlis Tahlil Dan Doa Selamat"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel